|
Wolne Forum Gdańsk Forum miłośników Gdańska |
|
Się dzieje - Film promocyjny Słupska
Radzio - 2010-07-04, 08:01 Temat postu: Film promocyjny Słupska Włącz głośniki
Pierwszy który został wyróżniony w konkursie to całkiem przyjemny utwór
http://www.youtube.com/watch?v=5qsaoG7O5BA
kolejny, tym razem zwycięzca konkursu na film promocyjny
http://www.youtube.com/watch?v=IUzAGHFCZgs
villaoliva - 2010-07-06, 20:45 Temat postu: Re: Film promocyjny Słupska
Radzio napisał/a: |
kolejny, tym razem zwycięzca konkursu na film promocyjny
|
Bardzo fajny pomysł na konkurs. Jak dla mnie, film "zwycięzca" jest za długi a klawesyn już w drugiej minucie doprowadza do nerwacji. Co pomyślałem o Słupsku po jego obejrzeniu? Że to miasto - skansen.
Czasem wystarczy 45 sekund na pokazanie klimatu miasta, bez wymieniania i ukazania każdego muzeum i teatru.
fritzek - 2010-07-07, 00:33
Zwycięski film promocyjny Słupska, to raczej film promujący autora/autorów i ich szeroką paletę umiejętności w programach. Klawesyn, jak zauważył Villa wkurza strasznie, obrazki latają przed oczami bez ładu i składu.
Film promocyjny Lublina - bajka.
villaoliva - 2010-07-07, 06:03
Po obejrzeniu pozostałych filmów stwierdzam, że zwycięzca był bezkonkurencyjny.
Za 5000 złotych nagrody za I miejsce, miasto zrobiło świetny interes.
http://www.slupsk.pl/aktualnosci/9106.html
fritzek - 2010-07-07, 08:26
Tak po oczach z samego rana... Straszne straszności. Jeszcze się konkursem foto dobiłam.
villaoliva - 2010-07-07, 09:31
Uważam, że pomysł na konkurs jest świetny. Tylko czy nie szła za tym myśl, że za bezcen miasto będzie miało pełnowartościowy materiał promocyjny. Warto by promocja miasta szła dwutorowo, również z produkcją profesjonalną. Ale to niestety są już spore pieniądze.
Przykład: Lubelskie - chwilo trwaj!
Cytat: | konwencja filmu jest spójna z działaniami promocyjnymi stolicy regionu - Lublina. - Głównym zadaniem produkcji jest wyzwolenie w odbiorcy pozytywnych emocji i związanie ich z wizerunkiem Województwa Lubelskiego. Chcemy pokazać nasz region jako miejsce gdzie można „odnaleźć siebie”, cieszyć się życiem w otoczeniu różnorodnej przyrody i fascynujących zabytków.
Dziennikarze, uczestniczący w konferencji w siedzibie UMWL, mogli dowiedzieć się, że kampania wizerunkowa regionu nie ograniczy się tylko do telewizji. Po wakacjach filmowy spot będzie wyświetlany w kinach całego kraju, a na ulicach i placach Warszawy pojawią się dodatkowo billboardy.
Jeszcze w lipcu ruszy regionalna kampania walorów i produktów turystycznych, która potrwa do końca września.
|
Aż szkoda, że pomorskie nie ma takiej kampanii ...
Radzio - 2010-07-10, 11:55
może i racja, najwidoczniej jury zależało na pokazaniu miasta od strony kulturalnej - mówię o Słupsku oczywiście
lanekr - 2010-07-22, 19:50
W każdym mieście powinno tak być właśnie zorganizowane, tym samym i miasto zaoszczędziło pieniądze i ktoś odkrył swój talent. Filmy bardzo mi się podobają.
|
|